mandag 9. november 2015

SpillExpo 2015!

SpillExpo 2015 gikk av stabelen i helgen, og jeg var så klart der med kameraet mitt. Jeg har endelig blitt komfortabel med å gå opp til fremmede mennesker og si, med det største smilet jeg har, "Hallo! Kan jeg få lov til å ta bilde av deg å putte det på bloggen til Outland????"

Heldigvis for meg så er de jeg spør veldig hyggelig, noe som gjør jobben min mye lettere, og ganske koselig. 


På de første to bildene ser vi noen meget flink elever fra Namdals folkehøyskole. 

 




Spillmuseet hadde en utstilling med alle de kjente og kjære klassikerne <3 <3 <3 










Outland hadde så klart en stand =)
 














OG alle de superflinke menneskene i Nordic Garrisson var der!
 



SQUEEEEEE!!!!
Jeg blir alltid litt stressa når jeg snakker med folk jeg ikke ser ansiktet til, men jeg antar at de fleste i Nordic Garrison er vant med weirdos som tar bilde av dem, så jeg regner med de tar det pent. Alt som foregikk i hodet mitt når jeg tok dette siste bilde var: "SQUEEEEEEEEEEE!!!"



SpillExpo er naturlig nok mye spill, så jeg suset litt rundt å tittet på hva som virket interessant.

Norske Sarepta Studios Shadow Puppeteer

Rise of the Tomb Raider!

HALO 5!!!!


Destiny <3




Folk som spiller mens andre folk ser på:






På Komplett sin stand stod det masse folk og ropte i kor mens en dude på scene sto og pratet. Jeg skjønte ikke hva som skjedde, men ble revet med og stelte meg der og veivet litt med armene mens jeg ropte litt selv. Stemningen var ihvertfall på topp.





Jeg føler ALLE i spillmiljøet DØR på seg hver gang VR blir nevnt, så som den etterdilteren jeg er, måtte jeg ta en titt.
Ready Player One, her kommer vi!!

Da jeg hadde sett en del stands og demoer, så var det på tide å gå på cosplayjakt! Jeg følte meg som en stalker som scannet lokalet for et kult kostyme for så å pile bort med kamera mitt. Utseende mitt skriker heldigvis ikke creepy stalker, så folk lar meg som regel ta bilde av dem uten stor ettertanke. Her er resultatet:


Sonico, Jessica Rabbit og Ruffnut

Geralt

Zelda og venn

Demon hunter fra Diablo 3 og Hans fra Frozen

Ancient Magus

LolliPoppy fra LoL

Big Daddy og Little Sister

Ahri fra LoL

JEEEEEEI masse kule kostymer <3 <3 <3 <3


Resten av bildene har jeg ikke noe godt salmebegrep for, men jeg liker de, og syns de bør være med, så her kommer de.

Jeg fant Vault Boy!

Jeg fant Ezol kastet i en kurv mellom salgs-standene

Jeg fant drømmedama 

OG siste men ikke minst, 
jeg fant det jeg utnevner til VERDENS BESTE strikka genser.
OG nr. 1 på min ønskeliste til jul! 


SpillExpo var, som det alltid er, kjempegøy. Masse spennende å se på og tonnevis med underholdning.

Jeg vil avslutningsvis si at en i Nordic Garrisson gav meg flekk for T-skjorten jeg hadde på meg under SpillExpo, og legger derfor med et bilde av den.























Blogglistenhits Bloggere i Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar